مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-05-06سياسي

دانشگاه فردوسی مشهد از تجربه آموزش مجازی در شرایط پساکرونا استفاده می کند


دکتر محمد کافی عصر روز چهارشنبه و در مراسم بزرگداشت هفته سرآمدی آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: از خانواده دانشگاهیان نیز که شرایطی را فراهم نمودند تا آنها بتوانند از محل زندگی خود، وظایف آموزشی محوله را پیگیری و انجام دهند قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: این دانشگاه با بن بست آموزش حضوری به واسطه شیوع ویرس کرونا مواجه شده بود که از طریق آموزش مجازی توانستیم رسالت آموزشی خود را انجام دهیم و اگر این آمادگی از قبل وجود داشت به طور حتم درس ها با کیفیت بهتری ارائه می شد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اکنون می توان ادعا کرد که آموزش مجازی در هر لحظه ای می تواند به مدد استادان دانشگاه فردوسی مشهد برای آموزش بیاید.

کافی با اشاره به این که کرونا نشان داد راهی جز حل بحران با کمک علم و فناوری وجود ندارد افزود: بر همین اساس در حوزه آموزشی نیز دروازه آموزش مجازی به روی آموزش عالی باز شد که می توان بسیاری از فعالیت های تحقیقی، پژوهشی دانشگاه را در بستر آموزش مجازی طراحی و اجرا کرد.

وی اضافه کرد: امسال به نام جهش تولید نام گذاری شده است و دانشگاه ها در این جهش تاثیر بسیاری دارند که با همین رویکرد، ظرفیت بزرگی در دانشگاه ها فراهم شده است تا با بخش های تولید و صنعت در ارتباط و تعامل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی مشهد از تجربه آموزش مجازی در شرایط پساکرونا استفاده می کند

دانشگاه فردوسی مشهد از تجربه آموزش مجازی در شرایط پساکرونا استفاده می کند